پرش لینک ها
مزایای ثبت شرکت در امارات

مزایای ثبت شرکت در امارات

مزایای ثبت شرکت در امارات:

 ثبت شرکت در امارات:

  • اخذ اقامت امارات (با تمدید نامحدود) به وسیله ثبت شرکت در دبی
  • امکان اخذ اقامت امارات برای خانواده
  • ثبت شرکت در دبی بدون نیاز به شریک یا کفیل اماراتی با مالکیت صددرصد
  • نرخ مالیات بردرآمد صفر درصد برای شرکت ثبت شده در دبی
  • افتتاح حساب بانکی در امارات
  • برای تمدید اقامت امارات نیازی به اثبات سوددهی شرکت نیست.
  • برای ثبت شرکت در امارات الزامی به اجاره یا خرید دفتر ندارید. (ثبت شرکت با دفتر مجازی امکان‌پذیر است.)
  • برای ثبت شرکت در امارات الزامی به استخدام منشی، حسابداری یا مدیر اماراتی وجود ندارد.
  • با ثبت شرکت در امارات و دبی می‌توانید در مناقصه‌های دولتی آن کشور شرکت کنید.
  • با ثبت شرکت امکان خرید املاک و مستغلات در امارات را بدست می‌آورید.
  • ثبت شرکت در امارات امکان تجارت آزاد در بازارهای جهانی را به شما می‌دهد.
  • با ثبت شرکت در امارات امکان تجارت در منطقه GCC را پیدا می‌کنید.
  • فاصله کم با ایران و وجود پروازهای همیشگی از ایران به امارات
  • امکان ثبت شرکت با کاربری تجاری، تولیدی یا خدماتی

 

شرایط ثبت شرکت در امارات و دبی:

شرایط سنی ثبت شرکت در دبی از 18 تا 60 است.

در سال‌های اخیر قوانین شریک لایسنس امارات تغییراتی داشته است و در حال حاضر برای ثبت شرکت دبی و امارات نیازی به داشتن کفیل یا شریک اماراتی ندارید.

بنابراین می‌توانید مالک صددرصد شرکت خود باشید.

تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه ثبت شرکت در دبی و امارات

توجه کنید که موارد ذکر شده در بالا، شرایط عمومی ثبت شرکت در دبی و امارات هستند. با توجه به شرایط شخصی شما و نوع نیاز شما برای ثبت شرکت در دبی، امکان دارد که به شرایط خاصی نیاز داشته باشید.

 به منظور بررسی شرایط شخصی خود، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان در این زمینه استفاده کنید.

مزایای ثبت شرکت در امارات
مزایای ثبت شرکت در امارات

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در امارات:

کپی مدارک هویتی تمام افراد (مدیرعامل و افراد وابسته به او)

کپی ویزای توریستی دبی (راهنمای دریافت ویزای توریستی دبی)

تکمیل فرم های ثبت شرکت در دبی (حتما با مشاوره کارشناس مجرب انجام شود.)

اساس‌نامه شرکت (ترجمه شده به زبان عربی)

طرح کسب و کار (بیزینس پلن)

گواهی بانک سپرده سرمایه اولیه

گواهی تمکن مالی جهت تأمین سرمایه موردنظر

عکس با پس زمینه سفید

 

موارد بالا فقط مدارک عمومی برای ثبت شرکت در امارات و دبی هستند و مسلما با توجه به شرایط شخصی شما و نوع شرکت مورد نظر به مدارک بیشتری و اختصاصی تری نیاز خواهید داشت.

 

مراحل ثبت شرکت در امارات و دبی:

 

به طور کلی مراحل ثبت شرکت دبی با حامی مهاجر، شامل سه مرحله اصلی است که مرحله اول آن در ایران انجام می‌شود، برای مرحله دوم نیاز به حضور متقاضی در امارات می‌باشد (حدود یک هفته) و در مرحله سوم کارت اقامت برای متقاضی و خانواده او صادر می‌شود.

مرحله اول: اخذ مشاوره، بررسی پرونده و تنظیم مدارک

در مرحله اول ثبت شرکت در امارات، کارشناسان حامی مهاجر یک جلسه مشاوره با شما تنظیم می‌کنند و ضمن بررسی کامل شرایط شخصی و اهداف شما، بهترین نوع ثبت شرکت در دبی و مجوز کاربری آن را به شما معرفی

می‌کنند. در این مرحله هزینه تمام مراحل ثبت شرکت دبی به شما بیان خواهد شد و همچنین لیستی از مدارک مورد نیاز نیز برای شما آماده خواهد شد.

برخی از این مدارک را شما تهیه می‌کنید. سایر مدارک را نیز کارشناسان حامی مهاجر آماده می‌کنند و اگر نقص مدرک وجود داشته باشد، کارشناسان شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد و در صورت امکان نقص مدرک شما را برطرف می‌کنند.

مرحله دوم: انجام کارهای ثبت شرکت در امارات

هنگامی که پرونده ثبت شرکت شما به مرحله اجرا رسید، کارشناسان حامی مهاجر ضمن اخذ ویزای توریستی دبی، شرایط اقامت و سفر شما به دبی را فراهم می‌کنند.

خبر خوب این است که نیازی نیست که خودتان به دنبال کارها باشید، فقط حضور فیزیکی شما در دبی نیاز است.

 

کارگزاران ما در دبی، در تمام مراحل همراه شما خواهند بود. شما را به ادارات مورد نیاز می‌برند و توضیحات کافی را در اختیار شما قرار می‌دهند. بعد از انجام کارها نیز مجددا شما را به هتل بازمی‌گرداند.

کارهای اداری شما در دبی حدود یک هفته یا کمتر زمان می‌برد.

پس از آن پرونده ثبت شرکت شما توسط سازمان توسعه اقتصادی دبی (DED) بررسی می‌شود و مجوز ثبت شرکت و لایسنس آن صادر خواهد شد.

 

مرحله سوم: اخذ کارت اقامت امارات

پس از صدور مجوز شرکت، کارت اقامت امارات برای شما و خانواده‌تان (همسر و فرزندان) صادر خواهد شد.

در امارات برای شما حساب بانکی افتتاح خواهد شد و می‌توانید فعالیت شرکت خود را شروع کنید و یا فقط صرفا از اقامت امارات استفاده کنید.

مزایای ثبت شرکت در امارات
مزایای ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات:

هزینه ثبت شرکت در امارات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و به همین دلیل کارشناس‌های حامی مهاجر پکیج های زیادی را به شما معرفی خواهند کرد که هر کدام هزینه متفاوتی را با دیگری دارد.

در این بخش فقط به صورت کلی بیان خواهیم کرد که برای ثبت شرکت در دبی چه هزینه‌هایی را باید مد نظر بگیرید.

 

هزینه اخذ لایسنس شرکت در امارات:

بسته به اینکه چه نوع کاربری را برای شرکت خود در امارات نیاز دارید، هزینه متفاوتی را باید برای ثبت شرکت دبی بپردازید. هزینه فرايند درخواست نام و دریافت تاییدیه و ثبت لایسنس مربوط به این بخش است.

مجوزها و لایسنس ها برای فعالیت شرکت در دبی و امارات

چند نوع لایسنس و مجوز ثبت شرکت در دبی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل سه لایسنس زیر می‌شود:

  • مجوز تجاری (Commercial License) : برای افرادی که قصد تجارت در دبی را دارند و انجام قصد واردات و صادرات در دبی دارید.
  • مجوز تولیدی یا صنعتی (Industrial License) : برای ایجاد کارگاه‌ها یا کارخانه‌هایی که قصد دارند، کالایی را در دبی فرآوری یا تولید کنند.
  • مجوز خدماتی (Professional License) : برای ایجاد شرکت های خدماتی در دبی که شامل : شرکت حسابداری، شرکت خدمات پزشکی، سالن زیبایی، خدمات چاپ و نشر، مشاوره مدیریت و… می‌شود.
  • شما باید بدانید که هدفتان چیست و قصد دارید کدام لایسنس را انتخاب کنید. به طور مثال حتی اگر لایسنس تجاری ثبت شرکت در دبی را انتخاب کنید. باز هم باید انتخاب کنید که به لایسنس 1 گروه نیاز دارید یا
  • آنکه نیاز دارید لایسنس 2 گروه یا جنرال ترید اخذ کنید. هرکدام از لایسنس ها نیز هزینه خاص خود را دارید.

 

هزینه ترجمه مدارک و پرداخت هزینه های دفترخانه در امارات:

این هزینه شاید کم‌ترین هزینه برای ثبت شرکت در امارات باشد. با توجه به دارالترجمه هزینه‌هایی متفاوتی برای این بخش وجود خواهد داشت.

هزینه دفتر کار مجازی در دبی
برای ثبت شرکت در دبی الزامی به خرید یا اجاره ملک در دبی ندارید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه دفتر کار مجازی در دبی این کار را انجام دهید.این هزینه حدودا سالانه 5000 درهم است.

هزینه اخذ کارت اقامت امارات
به ازای خودتان و هر نفر از اعضای خانواده که قصد اخذ کارت اقامت امارات را دارند، باید هزینه‌ای به منظور پرداخت کارمزد صدور کارت اقامت امارات پرداخت کنید.

هزینه افتتاح حساب در امارات
بعد از ثبت شرکت می‌توانید افتتاح حساب در دبی را انجام دهید. مسلما این کار نیز هزینه خاص خود را خواهد داشت که باید آن را نیز در نظر بگیرید.

جهت دریافت جزییات تمام هزینه‌ها، توصیه می‌کنیم که با کارشناسان حامی مهاجر مشورت کنید و از قیمت‌های به روز مطلع شوید. برای ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید با شماره 02148000957 تماس بگیرید.

 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات و دبی:

همانطور که اشاره کردیم، سریع ترین راه اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در دبی است. اقامت امارات از طریق ثبت شرکت به صورت نامحدود قابل تمدید است و معیارهایی همچون درآمد سالیانه شرکت یا سوددهی آن برای تمدید اقامت مطرح نیست.

پس از اتمام مراحل ثبت شرکت در دبی، اقامت 3 ماهه امارات دریافت خواهید کرد، پس از سه ماه این اقامت به مدت 2 سال تمدید می‌شود و هربار که اقامت خود را تمدید کنید، مدت زمان اعتبار کارت اقامت امارات بیشتر می‌شود و حتی می‌توان اعتبار آن را به 10 سال نیز رساند.

شرایط اخذ ویزای همراه امارات
افرادی که در دبی شرکت ثبت می‌کنند، می‌توانند برای همسر و فرزندان خود نیز کارت اقامت امارات دریافت کنند. فرزندان تا 22 سال می‌توانند زیر مجموعه باشند و کارت اقامت امارات دریافت کنند. شرایط خاص دیگری برای اخذ اقامت امارات برای همراهان وجود ندارد. اقامت همراهان نیز همانند شخص متقاضی اصلی قابل تمدید است.

مزایای ثبت شرکت در امارات
ثبت شرکت در امارات که یکی از روش‌های محبوب سرمایه گذاری در دبی است. به دلیل قانون‌ گذاری‌ها و سیاست‌های امارات متحده، ثبت شرکت در دبی مزایای زیادی به خصوص برای ما ایرانیان دارد. برخی از این مزایا عمومی هستند، مانند فاصله نزدیک با ایران در نتیجه رفت و آمد بین دو کشور ساده و سریع است. برخی از مزایا هم کمی اختصاصی‌تر بوده که در ادامه به بررسی آن‌ها هم می‌پردازیم.

بدون محدودیت سنی
یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در دبی این است که محدودیت سنی خاصی ندارد. همین که به سن قانونی رسیده باشید، اجازه دارید تا در این کشور شرکت ثبت کنید.

اخذ اقامت در امارات
با ثبت شرکت می‌توانید اقامت این کشور را کسب کنید. در مورد اقامت دو نکته مهم وجود دارد؛ یکی اینکه تا سال ۱۴۰۱ با ثبت شرکت شما اقامت سه ساله دریافت می‌کردید اما طبق آخرین تغییرات انجام شده، این مدت به دو سال کاهش پیدا کرده است. نکته دوم هم این است که امارات از طریق ثبت شرکت اقامت دائم به شما نمی‌دهد اما می‌توانید هر دو سال با ارائه مدارک شرکت اقامت خود را مجددا تمدید کنید.

مزایای مالی
امکان افتتاح حساب بانکی در امارات و متصل شدن به شبکه جهانی بانکی، امکان شرکت در مناقصه‌های دولتی، امکان تجارت آزاد در بازارهای جهانی و عدم نیاز به پرداخت مالیات برای شرکت ثبت شده بخشی از مزایای مالی هستند که با این تصمیم کسب می‌کنید.

اجازه اقامت خانوادگی در امارات
شما می‌توانید هنگام ثبت شرکت اعضای خانواده را به عنوان شرکا ثبت کنید. البته اگر مایل به این کار نباشید می‌توانید برای همسر و فرزندان خود به عنوان همراه اجازه اقامت در امارات را بگیرید. تنها تفاوت در میزان پرداخت هزینه است.

تمدید اقامت بصورت نامحدود
هر دو سال یک بار قبل از پایان یافتن اجازه اقامت می‌توانید مدارک و اسناد شرکت را به دولت و سازمان مربوطه ارائه دهید تا مجددا اقامت شما تمدید شود. مزیت مهمی که وجود دارد این است که برای تمدید اقامت نیازی به سوددهی شرکت نیست.

تنوع کاربری شرکت در امارات
فرقی ندارد که تخصص شما در حوزه مارکتینگ بوده یا محصولات آرایشی، در زمینه اجاره خودرو و ملک کار می‌کنید یا تولید یک محصول جدید؛ در هر صورت می‌توانید شرکت مورد نظر خود را ثبت کنید. در این راستا لزومی هم به اجاره شرکت به صورت فیزیکی و استخدام منشی و پرسنل ندارید. می‌توانید شرکت را ثبت کرده و از منزل کار کنید که این مورد فرصت خوبی را برای فریلنسرها فراهم می‌کند.

 

ویژگیهای ثبت شرکت در امارات (دبی):

شرط حضور مستمر ندارد و می‌توانید فقط هر 6 ماه یک ورود به امارات داشته باشید.

امکان تحصیل در مدارس دولتی و غیر دولتی.

امکان اشتغال به کار همسر و فرزندان در امارات.

افزایش شانس دریافت ویزای کشورهای حوزه شینگن، کانادا، انگلستان، استرالیا و …

قابلیت تمدید اقامت پس از 3 سال تا 99 سال.

امنیت بالای اقتصادی و اجتماعی.

امکان ثبت شرکتهای خدماتی و تجاری.

کل زمان اخذ اقامت 10 روز کاری.

به دلیل ثبت شرکت قانونی در امارات امکان مراودات تجاری باایران وجود دارد.

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Home
Account
Cart
Search
Explore
Drag