پرش لینک ها
اقامت دبی با خرید ملک

اقامت دبی با خرید ملک

اقامت دبی با خرید ملک:

مزایای اقامت دبی با خرید ملک:

 

کشور امارات متحده عربی کشوری در خاورمیانه متشکل از هفت بخش تحت عنوان دبی، ابوظبی، شارجه، فجیره، عجمان، ام القویم و راس الخیمه می باشد.

پایتخت این کشور ابوظبی است. جمعیت کشور امارات حدود 9.2 میلیون نفر است و اکثر این جمعیت را افراد غیراماراتی تشکیل می دهند.

زبان رسمی کشور امارات زبان عربی است، اما زبان های فارسی، انگلیسی و هندی نیز در این کشور شنیده می شوند.

 

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در کشوری دیگر می باشند، باید بدانند که خرید ملک در امارات یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری در امارات می باشد.

با تصویب قانون freehold در سال 2021، خرید و اجاره ملک در امارات برای افراد خارجی امکان پذیر می باشد.

اقامت دبی با خرید ملک
اقامت دبی با خرید ملک

خرید خانه در دبی و اقامت امارات از طریق خرید ملک این قانون امکان پذیر گردیده است.

در طی سال های اخیر کشور امارات به شکوفایی چشمگیری در زمینه های اقتصادی دست پیدا نموده است و به کشوری جذاب جهت مهاجرت و سرمایه گذاری تبدیل شده است.

جهت خرید ملک در امارات فرد در ابتدا باید ملک مورد نظر را انتخاب نموده و سپس از طریق ویزای توریستی وارد کشور امارات شود، پس از ورود به امارات سند ملک به شخص متقاضی انتقال داده شده و وی با مراجعه به

اداره مهاجرت کشور امارات و ارائه مدارک هویتی خود می تواند جهت دریافت اقامت اقدام نماید. مدت زمان لازم جهت صدور اقامت دو هفته است.

 

اقامت دبی با خرید ملک در سایت آسان اقامت. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

 

در کشوری همچون امارات که رشد اقتصادی در آن دارای سیر صعودی می باشد، سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید ملک بسیار مورد توجه متقاضیان بین المللی است.

حداقل مبلغ مورد نیاز جهت خرید ملک در امارات یک میلیون درهم است و اولین شرط لازم جهت انجام این کار در امارات این می باشد که دارایی شما در امارات متحده عربی برابر با یک میلیون درهم امارات باشد زیرا حداقل

مبلغ جهت خرید آپارتمان ارزان در دبی یک میلیون درهم است. توجه داشته باشید که ارزش دارایی شما با توجه به مبلغی که در قرارداد و سند ذکر می گردد مشخص می شود و ربطی به ارزش فعلی دارایی ندارد.

 

به عنوان مثال اگر شما دارای ملکی در امارات باشید که مبلغ آن 900 هزار درهم در قرارداد ذکر شده باشد ولی ارزش فعلی آن یک میلیون درهم باشد، فرد واجد شرایط دریافت ویزای حاصل از فرایند خرید ملک نمی گردد.

همچنین اگر متقاضی دارای دو ملک هر کدام به ارزش 500 هزار درهم باشد، این فرد نیز واجد شرایط نخواهد بود.

 

لازم به ذکر است که خانه ها در کشور امارات به صورت آپارتمانی و یا ویلایی می باشند.

با توجه به مبلغ پرداختی جهت خرید ملک در امارات مدت زمان نوع ویزای دریافتی نیز متفاوت می باشد و ممکن است بین 2 الی 10 سال باشد، اما هیچ گونه اقامت دائمی در کشور امارات به اتباع خارجی اعطاء نمی گردد،

البته جدیداً قانون خاصی تصویب گردیده است که برخی از افراد با توجه به شرایطی خاص می توانند پس از 5 سال جهت دریافت پاسپورت امارات اقدام نمایند.

افرادی که از طریق خرید ملک در امارات اقامت این کشور را دریافت می نمایند مجاز به انجام کار نیستند، اما در صورت تمایل می توانند مجوز کاری دریافت نموده و اگر علاقه مند به راه اندازی بیزنس خود می باشند حتماً

باید در کشور امارات شرکت ثبت نمایند.

اقامت دبی با خرید ملک
اقامت دبی با خرید ملک

شرایط دریافت ویزای اقامتی جهت خرید ملک در امارات:

اقامت دبی با خرید ملک

خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت امارات از طریق خرید ملک یکی از راه های سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور است.

کشور امارت متحده عربی برای متقاضیان خرید ملک در امارات و اخذ اقامت امارات از طریق خرید ملک دو نوع ویزا صادر می نماید، یکی از ویزاها اقامت دو تا 10 سال با توجه به قیمت ملک و دیگری اقامت 6 ماه می باشد

که امکان ورود به کشور امارات برای چندین بار را فراهم می نماید.

در ویزای نوع اول در صورتی که ملک خریداری شده دارای ارزش یک میلیون تا پنج میلیون درهم باشد، اقامت صادر شده دو سال، قیمت ملک بین 5 الی 10 میلیون درهم باشد، اقامت صادره 5 سال و اگر ارزش ملک بیش از

10 میلیون درهم باشد، اقامت صادره 10 سال خواهد بود، این نوع اقامت در پاسپورت فرد درج می گردد و تا زمانی که ملک به شخص دیگری فروخته نشده است، قابل تمدید است.

اخذ هریک از این ویزاها دارای شرایطی می باشد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند.

متقاضیان خرید ملک در دبی که ویزای شش ماه را دریافت می نمایند، نمی توانند به اقامت دائم امارات دست پیدا نمایند اما این ویزا قابل تمدید است.

هزینه تمدید ویزای شش ماه امارات 1100 درهم به ازای هر فرد است. لازم به ذکر است که در این نوع ویزا نه فرد اصلی و نه همراهان وی مجاز به اشتغال در امارات نیستند.

اقامت دبی با خرید ملک
اقامت دبی با خرید ملک

شرایط دریافت ویزای 6 ماه امارات عبارتند از:

 

خرید ملکی به حداقل ارزش یک میلیون درهم:

املاک خریداری شده دارای گواهی پایان کار باشند و برای دریافت این نوع ویزا امکان خرید ملک به صورت پیش فروش وجود ندارد.

در دریافت ویزای 2 الی 10 سال از طریق خرید ملک در امارات، امکان انجام فعالیت های تجاری برای فرد وجود ندارد اما پس از گذشت دو سال با تمدید اقامت خود می تواند در این کشور مشغول به کار گردد.

اقامت دبی با خرید ملک
اقامت دبی با خرید ملک

شرایط اخذ ویزای دو سال امارات عبارتند از:

خرید ملکی به حداقل ارزش یک میلیون درهم

در رهن یا وثیقه نبودن ملک خریداری شده

 

لازم به ذکر می باشد که در هر دو ویزا امکان دریافت ویزای همراه برای افراد خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال وجود دارد، و فرزندان دارای سنین 18 تا 21 سال در صورت اثبات وابستگی می توانند جهت دریافت

ویزای همراه اقدام نمایند.

 

استانداردهای سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی در امارات:

خرید ملک در امارات که نوعی از سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود، نیاز به بررسی استانداردهای سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی قبل از اقدام دارد.

چرا که از این طریق می توان برآوردی از امنیت سرمایه گذاری خود در این کشور و احتمال سوددهی آن داشت.

شاخص ها و استانداردهای مهمی در این زمینه مطرح هستند که از شناخته شده ترین آن ها می توان به شاخص های رشد اقتصادی، تورم و مالیات و استانداردهای نرخ مصادره اموال و کنتترل فساد اشاره کرد.

در این بخش به طور خلاصه، به توضیح این مفاهیم و مقدار آن ها در کشور امارات می پردازیم.

اقامت دبی با خرید ملک
اقامت دبی با خرید ملک

ریسک مصادره اموال:

خطر مصادره اموال در کشورهایی که دارای نرخ 7 در این شاخص می باشند، سرمایه گذار را تهدید می کند. اما در کشورهای دارای نرخ مصادره اموال 1، این تهدید به کمترین میزان خود می رسد.

خرید ملک در امارات

 

کنترل فساد:

در کشورهایی که از وقوع فساد در دستگاه قضایی و اجرایی جلوگیری می شود، امنیت سرمایه گذاری بیشتر است و سرمایه گذار خارجی می تواند امید به برخورد عادلانه و برابر با شهروند آن کشور از نظر قضایی داشته باشد.

بر این اساس، کنترل فساد در کشورهای دارای نرخ +2.5 و نزدیک به آن قوی بوده و در کشورهای دارای نرخ -2.5 و نزدیک به آن ضعیف است.

توضیحات ذکر شده شما را در تحلیل امنیت سرمایه گذاری خود در کشور امارات از نظر کنترل فساد توانا می سازد.

خرید ملک در امارات

 

تولید ناخالص داخلی:

این شاخص مهم که بر اساس آن می توان تحلیلی بر رشد اقتصادی امارات نیز داشت، در نمودار زیر به نمایش درآمده و روند صعودی آن حاکی از پیشرفت اقتصادی این کشور است.

به ویژه که در سال های گذشته تدابیر و سیاست های مناسبی در راستای افزایش ثروت و جذب سرمایه در این کشور به کار گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار و گزارشات رشد سالیانه قیمت خرید ملک در کشور امارات و دبی تا میزان 6.8% کاهش پیدا نموده است در حالی که قیمت املاک در هر ماه 14% روند کاهشی نشان می دهد.

 

مراحل خرید ملک در امارات:

خرید ملک در هر یک از کشورهای جهان دارای شرایط و مراحلی می باشد، خرید ملک در کشور امارات نیز دارای مراحلی است که متقاضیان باید از آن آگاهی داشته باشند.

جهت خرید ملک در کشور امارات متقاضی مهاجرت و سرمایه گذاری در امارات از این طریق، در ابتدا باید ملک مورد نظر خود را انتخاب نماید و سپس درخواست ویزای توریستی امارات را داده و از طریق این ویزا وارد کشور

امارات شود.

پس از ورود به کشور امارات سند ملک انتخابی به شخص متقاضی خرید ملک در امارات انتقال داده می شود و وی با مراجعه به اداره مهاجرت کشور امارات و ارائه مدارک هویتی، سند ملک خریداری شده، گواهی

عدم سوء پیشینه و پاسپورت خود می تواند جهت دریافت اقامت حاصل از خرید ملک اقدام نماید. مدت زمان لازم جهت صدور اقامت دو هفته است.

 

متقاضیان خرید ملک در امارات باید به این نکته توجه داشته باشند که املاک پیش فروش دارای وام مسکن مشمول دریافت ویزای اقامتی دبی نمی گردند و خانه خریداری شده در صورتی مشمول اقامت دبی می گردد که

کاملا ساخته شده و قابل سکونت باشد و هیچگونه وام مسکنی نداشته باشد.

 

مزایا و معایب خرید ملک در امارات:

خرید ملک در امارات دارای مزایا و معایبی می باشد که در این بخش به ذکر برخی از مهمترین آن ها می پردازیم.

 

از جمله مهمترین مزایای خرید ملک در امارات و مزایای خرید ملک در دبی می توان به این موارد اشاره نمود:

 

  • تحصیل در مدارس امارات دارای استاندارد سطح بالایی بوده و مطابق با استانداردهای جهانی است.
  • شرایط درمان در کشور امارات به عنوان یک کشور پیشرفته بسیار مدرن و سطح بالا است.
  • مراکز خرید گوناگون و ارائه بهترین و بروزترین محصولات و برندهای روز دنیا
  • چند فرهنگی بودن کشور امارات و وجود مدارس متنوع
  • بسیار پایین بودن میزان جرم و جنایات
  • اقتصاد بسیار عالی و رو به رشد بیشتر
  • سیستم حمل و نقل بسیار کارآمد
  • امکان اجاره دادن ملک خریداری شده
  • امنیت سطح بالا
  • توسعه پذیری کشور
  • سرمایه گذاری در استرالیا

 

هزینه زندگی در امارات:

متقاضیان خرید ملک در امارات باید دارای اطلاعات کاملی در خصوص هزینه زندگی در این کشور باشند. هرچند که هزینه زندگی هر فرد در وابستگی به استایل و سبک زندگی فرد و همچنین محل اقامت و زندگی وی می

باشد، اما در کل در کشور امارات با توجه به کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی سطح بالای این کشور، هزینه زندگی و تحصیل در امارات برای اتباع خارجی در سطح بالایی قرار دارد.

 

هزینه زندگی در امارات در شهرهای مختلف آن متفاوت است و شهرهایی نظیر شارجه، ابوظبی و دبی دارای هزینه زندگی سطح بالاتری نسبت به شهرهای دیگر می باشند.

هزینه متوسط زندگی در امارات برای یک نفر در ماه 4 الی 5 هزار درهم می باشد که با افزایش تعداد اعضای خانواده بیشتر می گردد.

در جداول موجود در زیر هزینه برخی از اقلام ضروری در کشور امارات و هزینه اجاره و خرید مسکن در این کشور بر اساس دلار نشان داده شده است:

 

خرید ملک در امارات و تابعیت کشور امارات:

کشور امارات یکی از کشورهایی می باشد که تابعیت خود را به شهروندان خارجی اعطا نمی نماید، و اخذ تابعیت این کشور به ندرت و با توجه به شرایطی خاص صورت می پذیرد.

خرید ملک در امارات تنها باعث دریافت اقامت این کشور و نه تابعیت این کشور می شود. اخذ تابعیت کشور امارات تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد با یک زن یا مرد اماراتی ازدواج نموده باشد و با اثبات این که این

ازدواج صوری نیست بعد از سه سال می تواند جهت دریافت اقامت دائم امارات اقدام نماید و در صورتی که فردی سی سال در امارات زندگی کرده باشد می تواند با توجه به شرایطی خاص جهت دریافت تابعیت این کشور

اقدام نماید.

البته لازم به ذکر است که اخیراً قانونی در این کشور تصویب شده است که افراد پس از 5 سال با دارا بودن شرایطی خاص می توانند جهت دریافت پاسپورت امارات اقدام نمایند و می توان آن را به عنوان یکی

مزایای خرید ملک در دبی تلقی نمود. کشور امارات تابعیت دوگانه را قبول ندارد و در صورت دریافت تابعیت امارات شخص باید تابعیت قبلی خود را ترک نماید.

متقاضیانی که تمایل دارند با خرید ملک به تابعیت یک کشور دست پیدا نمایند بهتر است که از مشاوره مشاورین و کارشناسان مجرب مؤسسات مهاجرتی معتبر بهره مند گردند تا بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین کشور

را جهت خرید ملک انتخاب نمایند.

 

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Home
Account
Cart
Search
Explore
Drag